پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5316
-
الف
+

هر شب یک فیلم در «کافه فیلم» آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس، هر شب یک فیلم سینمایی را در برنامه «کافه فیلم» با کیفیت HD به نمایش می‌گذارد.

شبکه آی‌فیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس، هر شب یک فیلم سینمایی را در برنامه «کافه فیلم» با کیفیت HD به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آی‌فیلم، این شبکه بین المللی برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، ضمن پخش هفت فیلم شاخص سینمای دفاع مقدس طی این هفته در قالب برنامه «کافه فیلم»، هر فیلم را با حضور کارگردان آن مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش فیلم‌های سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار، «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «پرواز در شب» از ساخته‌های زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور، «اخراجی‌ها ۱» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «ملکه» ساخته محمدعلی باشه آهنگر و «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی طی هفته دفاع مقدس از چهارشنبه 31 شهریور تا سه‌شنبه 6 مهر روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت.

«کافه فیلم» عنوان برنامه جدیدی است که در گروه تولید و هنری شبکه آیفیلم تهیه شده است. در این برنامه پس از پخش یک فیلم سینمایی، دکتر محمد صادقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با کارگردان آن اثر به گفت‌وگو می‌نشیند و به نقد و تحلیل فیلم می‌پردازد.

«کافه فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی بعد از هفته دفاع مقدس، پنجشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود و هر هفته ضمن پخش یکی از آثار برگزیده سینمای ایران، آن را با حضور کارگردان و عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 22:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن رأس ساعت‌های 6:00 صبح و 14:00 روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

فیم سینمایی نفس تاریخ ملت ایران است /این فیلم تضاد جامعه ایرانی را نشان میدهد ظاهری خرسند اما باطنی غم انگیز فیلم از لحاظ گروه هنرپیشگی بسیار ضعیف است فیلم از تنگنابرای بهار شروع شده ودر اخر به گشایشی میرسد بهار کلا دختری تخیل زده است البته در واقع همه شخصیتهای فیلم به نوعی در وهم وتخیل خود غرق هستند واز واقعیات گریزان تخیا ساخته ذهن انسان است وجدا از واقعیت